نسخه کامل خاتون بم برای حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا

نسخه کامل خاتون بم برای حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال خاتون بم قرار است از چهارم شهریور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا شرکت کند تا بتواند جواز حضور در مرحله اصلی این مسابقات را بدست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال زنان خاتون بم این روز‌ها در حال آماده سازی هرچه بهتر خود برای حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا است. خاتونی ها که فصل گذشته با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودند برای تقویت تیم خود به سراغ بازیکنان کمکی رفته اند.

مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم برای تقویت تیم خود به سراغ چهار بازیکن رفته است که اتفاقا هر چهار بازیکن خصوصیات دفاعی دارند. ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی، فاطمه پسندیده و گلنوش خسروی چهار بازیکنی هستند که برای مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا به خاتون اضافه شده اند.

ملیکا متولی اساسا بازیکنی است که در پست های دفاعی توپ می زند. دفاع راست، دفاع وسط و هافبک دفاعی پست هایی است که او در فوتبال زنان ایران تجربه کرده است. فاطمه امینه برازجانی هم یک مدافع خوب در فوتبال زنان ایران است. گلنوش خسروی هم معمولا یا دفاع چپ است و یا دفاع وسط تا سه بازیکن از چهار بازیکن کمکی خاتون دفاع مطلق باشند. فاطمه پسندیده اما اصولا در پست هافبک دفاعی دیده می شود و گاها جزو هافبک های طراح هم حضور دارد.

خاتون بم از فردا اردوی خود در شهرکرد را آغاز می کند و سپس به تهران می رود تا برای رفتن به بوتان آماده شود. مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا از چهارم تا دهم شهریور به میزبانی بوتان برگزار می شود و خاتون با تیم های کیچی هنگ کنگ و رویال تیمفو بوتان همگروه است.

6001