اولین داور ایران در لیگ قهرمانان زنان آسیا؛ مهسا قربانی دوباره اولین شد

اولین داور ایران در لیگ قهرمانان زنان آسیا؛ مهسا قربانی دوباره اولین شد

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ قهرمانان زنان آسیا برای اولین بار در حال برگزاری است و علاوه بر خاتون که نماینده ایران در این مسابقات است، مهسا قربانی هم در این مسابقات به عنوان داور حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا از روز گذشته آغاز شد که البته گروهی که خاتون بم در آن قرار دارد از روز یکشنبه کار خود را آغاز می کند. این برای اولین بار است که لیگ قهرمانان زنان در آسیا به صورت رسمی برگزار می شود که البته در سال های قبل به صورت آزمایشی بود.

یکی از نکات مثبت برای ایران در این مسابقات حضور مهسا قربانی به عنوان داور وسط است. مهسا قربانی تنها داور زن از ایران است که در این مسابقات حضور دارد. او در مرحله مقدماتی هم حضور داشت و بازی حساس ابوظبی امارات و النصر عربستان را سوت زد که با برد اماراتی ها پایان یافت.

مهسا قربانی دیشب هم دیدار هیوندای کره جنوبی و صباح مالزی را قضاوت کرد که کره ای ها با سه گل حریف خود را شکست دادند. ای اف سی در چند وقت گذشته با دعوت از قربانی در مسابقات مهم نشان داده است که روی او حساب ویژه ای باز کرده که این می تواند خبر خوبی برای فوتبال ایران باشد چرا که او از حالا خودش را برای قضاوت در جام جهانی زنان آماده می کند.

مهسا قربانی همچنین نخستین داوری است که مجوز داوری با وی ای آر چه در اتاق و چه در زمین را بدست آورد تا در این زمینه هم پیشتاز باشد.

باید دید در روزهای آینده قضاوت چه مسابقاتی به این داور خوب ایران داده می شود.

6001