صعود تاریخی خاتون بم به مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا

صعود تاریخی خاتون بم به مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان خاتون بم امروز در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا مقابل نماینده هنگ کنگ قرار گرفت و با پیروزی مقابل این تیم به مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا راه یافت.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا امروز تیم فوتبال زنان خاتون بم مقابل کیتچی هنگ کنگ قرار گرفت. هر دو تیم بازی اول خود را با برد پشت سر گذاشته بودند و برای صعود از این گروه باید در این دیدار پیروز می شدند. در این مسابقه خاتون بم نمایش بهتری از خود نشان داد و در آخرین دقیقه نیمه اول از روی یک ضربه آزاد توسط امینه برازجانی به گل رسید. خاتونی ها در نیمه دوم هم حمله کردند تا اینکه این بار منا حمودی دروازه کیتچی را باز کرد و خاتون با دو گل پیروز این مسابقه شد.

خاتون با این برد به عنوان تیم صدرنشین به مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا صعود کرد. مرحله اصلی این مسابقات از ۱۵ تا ۲۱ مهر به میزبانی تایلند برگزار می شود. حریفان خاتون در این دور نمایندگان استرالیا، تایلند و فیلیپین هستند. این سومین حضور خاتون در رقابت های آسیایی است و برای اولین بار به دور بعد صعود کردند.

۶۰۰۱