برد خفیف خاتون در گام نخست لیگ قهرمانان زنان آسیا

برد خفیف خاتون در گام نخست لیگ قهرمانان زنان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان خاتون بم نماینده ایران در لیگ قهرمانان زنان آسیا امروز در نخستین دیدارش توانست مقابل آر تی سی بوتان به پیروزی برسد تا این مسابقات را با برد شروع کند.

به گزارش فوتبالی، روز نخست مسابقات فوتبال مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا امروز برگزار شد.

در گروه دی این مسابقات خاتون بم نماینده ایران به مصاف آر تی سی بوتان که میزبان این گروه است رفت. این دیدار به نظر آسان می رسید اما برای خاتون سخت شروع شد و بمی ها گل اول را با اشتباه مهدیه مولایی دریافت کردند. حملات خاتونی ها در ادامه نتیجه داد و منا حمودی روی ارسال زیبای سمانه چهکندی کار را به تساوی کشاند. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید. در شروع نیمه دوم مرضیه جعفری دروازه بان خود یعنی مهدیه مولایی را تعویض کرد و عارفه سید کاظمی را به زمین آورد. این نیمه بیشتر توپ در وسط زمین بود تا اینکه دقیقه هفتاد و چهار شهناز جعفری روی ارسال زیبای زهرا قنبری گل دوم را برای خاتون به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۲ بر یک خاتون پایان پذیرد.

خاتونی ها در دومین دیدار خود روز شنبه هفته آینده باید به مصاف کیتچی هنگ کنگ بروند. این گروه به صورت متمرکز در بوتان برگزار می شود و فقط تیم صدرنشین به مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا صعود می کند.

۶۰۰۱