فردا، نخستین دیدار خاتون بم در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا

فردا، نخستین دیدار خاتون بم در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی، از فردا مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا در چهار گروه برگزار می شود که خاتون بم نماینده ایران در این مسابقات هم باید در گروه دی کار خود را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا از فردا در چهار گروه آغاز می شود. در این رقابت ها خاتون بم نماینده ایران است که در گروه D با تیم های رویال تیمفو بوتان و کیچی هنگ کنگ همگروه است. 

خاتون بم فردا در نخستین دیدارش از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران باید به مصاف رویال تیمفو بوتان برود. رویال تیمفو میزبان گروه D است و سال گذشته با قهرمانی در لیگ کشور بوتان جواز حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا را بدست آورده است. از رویال تیمفو اطلاعات زیادی در دست نیست اما با توجه به رتبه تیم ملی فوتبال زنان بوتان در جهان که صد و هفتاد و پنجم است به نظر حریف قدرتمندی برای خاتون نمی آید اما شاید شرایط جوی به آن ها در این مسابقه کمک کند.

از آنطرف خاتون هم با قهرمانی در لیگ فوتبال زنان ایران و با تجربه ای که از دو حضور قبلی اش در این مسابقات به دست آورده روانه این مسابقات شده است. خاتونی ها برای این مسابقات شش بازیکن جدید را با خود به همراه بردند. ملیکا متولی، امینه برازجانی، عارفه سیدکاظمی، رها یزدانی، گلنوش خسروی و فاطمه پسندیده بازیکنانی هستند که همراه خاتون به لیگ قهرمانان زنان آسیا رفته اند تا به این تیم کمک کنند.

مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا به گونه ای است که از هر گروه یک تیم به مرحله اصلی صعود می کند و خاتون برای صعود باید در هر دو دیدار خود به پیروزی برسد. دیدار دیگر خاتون شنبه هفته آینده مقابل کیچی هنگ کنگ برگزار می شود که احتمالا حریف اصلی خاتون هم همین تیم است. طبق گفته مرضیه جعفری تنها غایب این تیم مقابل رویال تیمفو، نگین زندی است که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است.

۶۰۰۱