عکس؛ رونمایی از پیراهن دوم رئال مادرید با حضور امباپه

عکس؛ رونمایی از پیراهن دوم رئال مادرید با حضور امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کمپانی آدیداس که اسپانسر لباس های باشگاه رئال مادرید است، از پیراهن دوم رئال مادرید برای فصل پیش رو، رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید قرار است که در بازی های خارج از خانه در فصل 2024/25 این پیراهن را بر تن کند. رنگ اصلی این پیراهن به رنگ نارنجی است. رگه های آن نیز به رنگ مشکی هستند. در حقیقت این پیراهن تشابه زیادی به پیراهن دوم رئال مادرید در فصل 2013/14 دارد. رئال مادرید در آن فصل هم پیراهن دومش به رنگ نارنجی بود. مادریدی ها در آن فصل توانستند برای دهمین بار فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کیلیان امباپه ستاره ای که به تازگی مراسم معارفه اش در باشگاه رئال مادرید برگزار شده است، در یکی از تصاویری که برای رونمایی از پیراهن دوم رئال مادرید منتشر شده است، می بینیم که پیراهن دوم رئال مادرید را پوشیده است. البته به طور کلی جود بلینگام چهره اصلی رئال مادرید در رونمایی از پیراهن دوم این تیم بوده است.

باید دید که تیم کارلو آنچلوتی در فصل پیش رو چه عملکردی خواهد داشت. مادریدی ها با اضافه شدن کیلیان امباپه در حال حاضر یکی از بهترین ترکیب های سال های اخیر خود را در اختیار دارند.

1471