استوری معنی‌دار عبدالکریم حسن؛ من بازیکن الوکره هستم!

استوری معنی‌دار عبدالکریم حسن؛ من بازیکن الوکره هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- رفتار مدافع قطری پرسپولیس نشان می‌دهد او قصد بازگشت به این تیم را ندارد.

به گزارش فوتبالی، هنوز عده کمی از هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که عبدالکریم حسن به قراردادش پایبند بماند و به پرسپولیس برگردد. اما واقعیت این است که هر روز نشانه‌های بیشتری از پایان این همکاری بروز پیدا می‌کند.

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش حتی برای عبدالکریم بلیت بازگشت از قطر را هم گرفت اما تقریبا یک هفته از خرید آن بلیت گذشته است و خبری از مدافع قطری نیست. هر روز هم رسانه‌های قطری خبر توافق قطعی این بازیکن با باشگاه الوکره را منتشر می‌کنند.

آخرین نشانه دیروز مشاهده شد. باشگاه الوکره یک بازیکن جدید به نام «تمیم المهزا» را خرید و خبر این خرید را روی صفحات شبکه اجتماعی‌اش از جمله اینستاگرام منتشر کرد. دقایقی بعد عبدالکریم حسن پست باشگاه الوکره درباره خرید این بازیکن را استوری کرد.

در پست باشگاه الوکره به زبان عربی نوشته شده است: «هلا بنجمنا الجدید» که به معنی خوشامدگویی به ستاره جدید این باشگاه است. این که عبدالکریم این پست باشگاه الوکره را استوری کرده است به این معنی است که او خودش را عضوی از این باشگاه می‌داند و به همبازی جدیدش هم خوشامد می‌گوید.

عبدالکریم با این کار به پرسپولیس پیغام داد که دیگر بازیکن این تیم نیست و برنامه‌ای برای بازگشت به تهران ندارد. شاید بهتر باشد مدیران پرسپولیس هم جدی‌تر از قبل به فکر جذب یک مدافع چپ برای جانشینی عبدالکریم حسن باشند.

1359