خبر مایوس کننده برای هواداران سرخابی‌ها؛ بازی‌های داخلی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود

خبر مایوس کننده برای هواداران سرخابی‌ها؛ بازی‌های داخلی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل در ورزشگاه تختی میزبانی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، داوود رفعتی دبیر ستاد آماده سازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر ساعتی پیش مهمان برنامه مجله فوتبال شبکه خبر بود و در خلال صحبتهایش خبر عجیب و نگران‌کننده‌ای درباره ورزشگاه آزادی به هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال داد.

با وجود اینکه گفته می‌شد استقلال و پرسپولیس تا زمان آماده شدن کامل ورزشگاه آزادی دیدارهای خانگی خود را در تختی انجام می‌دهند و چند هفته بیشتر در این ورزشگاه میزبان نیستند، اما حالا به طور رسمی مشخص شده که دو تیم مطرح پایتخت تا پایان فصل در این ورزشگاه بازی های خود را انجام می‌دهند.

رفعتی در این برنامه اعلام کرد که اغلب بازی‌های خانگی دو تیم در لیگ بیست و چهارم در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و فقط دربی و بازی‌های استقلال و پرسپولیس با سپاهان و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

البته بازی‌های این دو تیم در لیگ نخبگان آسیا هم به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما هواداران دو تیم از شنیدن خبر برگزاری مسابقات پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی حسابی سرخورده و مایوس شده‌اند و دوست دارند این خبر زودتر تکذیب شود.

1359