حرکت معنی‌دار رامین؛ پست‌های پرسپولیسی‌اش را آرشیو کرد!

حرکت معنی‌دار رامین؛ پست‌های پرسپولیسی‌اش را آرشیو کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست جدید استقلال اغلب پست‌هایش با پیراهن پرسپولیس را از صفحه شخصی خودش به شیوه آرشیو کردن، پاک کرده است!

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته و در یک انتقال عجیب و باورنکردنی رامین رضاییان از سپاهان به استقلال پیوست. انتقال از سپاهان به استقلال اتفاق عجیب و نادری نیست اما اینکه رامین یک سابقه روشن و غیر قابل انکار پرسپولیسی دارد باعث شد این انتقال خاص باشد.

رامین در حالی به استقلال پیوست که پرسپولیس هم مدافع راست خودش یعنی دانیال اسماعیلی‌فر را از دست داده بود و به شدت به یک مدافع راست نیاز داشت. اما رضاییان به تماس‌ها و پیغام‌های پرسپولیسی‌ها پاسخ نداد و راهی استقلال شد.

قابل پیش‌بینی بود که این اتفاق با واکنش تند هواداران پرسپولیس روبرو شود. آنها در فضای مجازی حسابی به رامین حمله و او را متهم به خیانت کردند. اما چیزی که چندان قابل پیش‌بینی نبود واکنش تند پیشکسوتان پرسپولیس بود.

اغلب آنها به اندازه هواداران پرسپولیس و شاید بسیار تندتر از هواداران پرسپولیس به رامین حمله کردند. این اتفاق باعث ناراحتی و دلخوری شدید رامین شده است. او البته به هیچ کدام از کسانی که به او انتقاد کرده‌اند پاسخی نداده است. 

رامین ظاهرا علاقه‌ای ندارد وارد تنش تازه‌ای شود اما در یک حرکت عجیب اکثر پست‌های خود با پیراهن پرسپولیس را در صفحه اینستاگرامی پاک کرده است و به نظر می‌رسد این اقدام نشان دهنده دلخوری او از هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم است.

1359