کار سخت پرسپولیس برای جذب امبایه نیانگ؛ بودجه ۱.۵ میلیون دلاری!

کار سخت پرسپولیس برای جذب امبایه نیانگ؛ بودجه ۱.۵ میلیون دلاری!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی بودجه ۱.۵ میلیون دلاری در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، میلان پس از نسل طلایی خود، سال‌ها وضعیت خوبی نداشت تا اینکه سرانجام با استفانو‌ پیولی اسکودتو را به‌دست آورد. در سال‌های نه‌چندان جالب روسونری، یکی از بازیکنان جذاب شیاطین، امبایه نیانگ بود. ستاره سنگالی چندین سال در میلان عضویت داشت و بین هواداران هم از محبوبیت بالایی برخوردار بود. نیانگ اما در مقطعی بیش از اینکه در میلان حضور داشته باشد، به سایر تیم‌ها قرض داده می‌شد به‌شکلی که این بازیکن راهی لیگ برتر انگلیس و واتفورد هم شد اما پس از یک فصل حضور قرضی در این تیم بار‌ دیگر به میلان برگشت.

پرسپولیس که اکنون در خط حمله خود مشکلات زیادی دارد و نبود یک مهاجم شش دانگ به چشم می‌خورد، در روزهای باقی‌مانده تا بازی با الاهلی عربستان به‌دنبال امبایه نیانگ است، البته در این بین به‌شکل موازی مذاکرات با آرون بوپندزا هم انجام می‌شود.

بودجه قرمزها برای جذب مهاجم خارجی اکنون ۱.۵ میلیون دلار است و برای همین به‌دنبال توافق با چنین قیمتی هستند. در این بین بوپندزا احتمالا با این مبلغ راهی ایران خواهد شد اما اوضاع در مورد نیانگ متفاوت است.

امبایه ابتدا درخواست ۲.۵ میلیون دلاری از پرسپولیس داشت اما پس از چند جلسه مذاکره این مبلغ را به ۲ میلیون دلار کاهش داد اما باز هم این مبلغ با بودجه پرسپولیس هم‌خوانی ندارد و برای همین رضا درویش در تلاش است تا باز هم تخفیف بگیرد و اگر این اتفاق رخ ندهد باید نیانگ را منتفی دانست.

در این بین یک باشگاه مصری هم درحال مذاکره با نیانگ است و البته این بازیکن یک پیشنهاد هم از لیگ ترکیه دارد.

اکنون باید منتظر ماند و دید در روزهای باقی‌مانده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و کدام بازیکن به پرسپولیس ملحق می‌شود.

۵۷۹۳