عکس؛ دستمزد امباپه کمتر از دو بازیکن بارسلونا

عکس؛ دستمزد امباپه کمتر از دو بازیکن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه برای آمدن به رئال مادرید یک فداکاری انجام داد و آن هم این بود که قبول کرد که دستمزدی کمتر از دستمزد دوران حضورش در پاری سن ژرمن دریافت کند و این قضیه نشان می دهد که امباپه به دنبال موفقیت فوتبالی در رئال مادرید است و صرفا به دنبال پول نیست.

به گزارش فوتبالی ، اگر نگاهی به لیست پر درآمد ترین بازیکنان شاغل در رقابت های لالیگای اسپانیا بیندازیم، می بینیم که کیلیان امباپه در حال حاضر در لالیگا از این نظر در رده سوم قرار دارد. در حقیقت دو بازیکن یعنی فرنکی دی یونگ و رابرت لواندوفسکی بالا تر از کیلیان امباپه هستند و این دو بازیکن بارسا درآمدی بیشتر از امباپه دارند. در این جا منظور از درآمد، صرفا دستمزدی است که باشگاه ها به بازیکنان می دهند. باشگاه بارسلونا دستمزدی که به فرنکی دی یونگ و به رابرت لواندوفسکی می دهد، بیشتر از دستمزدی است که باشگاه رئال مادرید به کیلیان امباپه می دهد.

بارسا به فرنکی دی یونگ سالانه 37.5 میلیون یورو دستمزد می دهد. از سوی دیگر به رابرت لواندوفسکی هم سالانه 33.5 میلیون یورو می دهد. این در حالی است که رئال مادرید قرار است سالانه به امباپه 31.2 میلیون یورو دستمزد بدهد.

1471