همدردی نیمار با ستاره رئال مادرید بعد از قرار نگرفتن نامش در لیست توپ طلا

همدردی نیمار با ستاره رئال مادرید بعد از قرار نگرفتن نامش در لیست توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - نام رودریگو ستاره برزیلی رئال مادرید در بین نامزدهای جایزه توپ طلا قرار نگرفت و نیمار با انتشار پستی در شبکه های مجازی، با او همدردی کرد. 

به گزارش فوتبالی، در فصل 2023-24، رودریگو موفق شد با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و بیش از 50 بار با پیراهن این باشگاه نیز به میدان رفت و توانست 17 گل برای لوس بلانکوس در تمامی رقابت ها به ثمر برساند. اما فرانس فوتبال توجهی به دستاوردهای ستاره رئال مادرید نداشت و نام رودریگو را در میان 30 بازیکن برتر برای توپ طلای 2024 قرار نداد. رئال مادرید نمایندگان زیادی مثل وینیسیوس جونیور، جود بلینگام، آنتونیو رودیگر، دنی کارواخال و کیلیان امباپه در مراسم توپ طلا دارد. 

به نقل از سایت گل، البته به جز رودریگو، دو فوق ستاره تاریخ فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز در این لیست قرار نگرفتند. حالا نیمار در واکنش به حذف نام رودریگو از لیست 30 بازیکن برتر سال، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: "حداقل در بین 5 بازیکن برتر دنیا هستی."

خود رودریگو نیز ساکت ننشست و با انتشار عکسی از جام ها و دستاوردهایش در فصل 2023-24 اعتراض خود را به فرانس فوتبال نشان داد و البته هواداران فوتبال نیز قضاوت فرانس فوتبال را زیر سوال بردند. 

4416