عکس؛ استوری ستاره برزیلی رئال مادرید در واکنش به نامزدهای جایزه توپ طلا

عکس؛ استوری ستاره برزیلی رئال مادرید در واکنش به نامزدهای جایزه توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بازیکنانی که نبودش در لیست نامزدهای کسب جایزه توپ طلا عجیب بود، رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید بود که با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته 30 نامزد نهایی جایزه توپ طلا مشخص شدند. مجله فرانس فوتبال 30 بازیکن برتر جهان در فصلی که گذشت را انتخاب کردند و چندی دیگر باید یک نفر از بین آن‌ها به عنوان برنده این جایزه مشخص شود. گفته می‌شود که به احتمال زیاد یکی از بازیکنان رئال مادرید برنده این جایزه شود، هرچند که رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی هم از شانس بالایی برای بردن آن برخوردار است.

دنی کارواخال که با رئال مادرید قهرمان سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد و همچنین با تیم ملی اسپانیا به قهرمانی در یورو رسید، از نامزدهای برجسته به حساب می‌آید. وینیسیوس جونیور و جود بلینگام، دو هم‌تیمی کارواخال در رئال مادرید هم به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشتند در جمع مدعیان کسب این عنوان قرار دارند. همان‌طور که گفته شد، رودری، هافبک دفاعی منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا هم از دیگر کاندیداهای اصلی جایزه توپ طلا است.

اما نکته جالب توجه نبود رودریگو در جمع 30 نامزد نهایی بود. این بازیکن حالا با انتشار عکسی از خود به همراه جام‌ها و موفقیت‌هایی که به دست آورد، نسبت به این اتفاق اعتراض خود را نشان داد. پیش از این سرهو گیراسی، دومین گلزن برتر اروپا در فصل گذشته نیز به نبودش در این لیست واکنش نشان داده بود.

1428