خاطره اوسمار از روزهای سخت در پرسپولیس؛ تهدید به مرگ شدم!

خاطره اوسمار از روزهای سخت در پرسپولیس؛ تهدید به مرگ شدم!

پایگاه خبری فوتبالی- اوسمار ویرا در اولین مصاحبه خود بعد از جدایی از پرسپولیس به نکته مهم و قابل تاملی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویرا که تنها نیم فصل هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و توانست با این تیم به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند و این تیم را به دبل قهرمانی در لیگ برتر برساند بعد از کلی کش و قوس فراوان حاضر به تمدید قرارداد خود نشد و تصمیم گرفت در تایلند به ماجراجویی خودش ادامه بدهد. او در اولین مصاحبه رسمی و مفصل خود درباره تصمیمش و همچنین اتفاقاتی که در طی حضورش به عنوان سرمربی بر روی نیمکت پرسپولیس برایش رقم خورد پرده‌برداری کرد. 

اوسمار که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد به شدت با مخالفت هواداران روبه‌رو شد و پرسپولیسی‌ها دوست نداشتند این مربی برزیلی هدایت تیم‌شان را برعهده بگیرد. باخت یک بر صفر در اراک در برابر آلومینیوم به این اعتراض‌ها دامن زد و خشم هواداران پرسپولیس از اوسمار و مدیریت را به بالاترین حد رساند.

اوسمار در این باره به نکته جالبی اشاره کرده و به صراحت گفته که تهدید به مرگ شده است: " شاید بدترین چیزی که گفتند این بود که به همسرم گفتند که  شوهرت را راضی کن که زنده به برزیل برگردد تا اینکه بخواهیم او را در تابوت به برزیل برگردانیم! ما از او متنفریم و دوستش نداریم یا اینکه او لیاقت پرسپولیس را ندارد. شاید او را بدزدیم و بلایی سرش بیاید. او را قانع کن که به برزیل برگردد. حرف‌هایی گفته شد که در مغز آدم نمی‌گنجد."

9098