طعنه رضاییان به منتقدان؛ احترام، سکوت، تمرین! (عکس)

طعنه رضاییان به منتقدان؛ احترام، سکوت، تمرین! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان با انتشار یک استوری به شکل کاملا طعنه‌ آمیز منتقدان خودش را مخاطب قرار داد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست تا در لیگ بیست و چهارم با پیراهن آبی‌ها به میدان برود و لقب پر سر و صداترین انتقال چند سال اخیر فوتبال ایران را به خود بگیرد در روزهای اخیر با واکنش‌های تندی از سوی پیشکسوتان، هواداران و حتی بعضی از دوستان نزدیک خود رو به رو شده است که تا به امروز به هیچ‌کدام از آن‌ها پاسخ نداده بود.

رامین که روز گذشته برای اولین بار در تمرین استقلال شرکت کرد و خودش را به عنوان بازیکن این تیم به جواد نکونام معرفی کرد حسابی مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت و نشان داد که همین اول کار تا چه اندازه در میان آن‌ها به محبوبیت رسیده است. 

رضاییان امروز با انتشار یک استوری که عکسی از خودش و محمد نوازی در حین برگزاری تمرین استقلال را نشان می‌داد با سه کلمه و با همان شکل و شمایل خاص خودش پاسخ منتقدان خود را داد! او در این استوری خود از سه کلمه " احترام، سکوت و تمرین" استفاده کرده است.

به هر حال نکته مثبت رضاییان در سال‌های اخیر چشم‌پوشی از حواشی اطرافش است که به خوبی به آن‌ها بی‌توجهی می‌کند و همین منجر شده تا او در دهه چهارم زندگی‌اش پیشرفت دوچندانی داشته باشد و با اختلاف بهترین دفاع راست فوتبال ایران از دید کارشناسان لقب بگیرد. 

9098