کاپیتان تیم ملی پس از 109 روز به میدان می‌رود؟

کاپیتان تیم ملی پس از 109 روز به میدان می‌رود؟

 پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا جهانبخش در حالی در لیست تیم ملی برای دو بازی مقابل قرقیزستان و امارات قرار دارد که از آخرین حضور او در یک مسابقه رسمی، بیشتر از 100 روز می‌گذرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات قابل توجه فهرست جدید تیم ملی، دعوت از بازیکنانی است که در حال حاضر بدون تیم هستند. علیرضا جهانبخش و همچنین سامان قدوس در حالی در اردوی تیم ملی مشغول تمرین هستند که هر دو نفر بعد از جدایی از تیم باشگاهی‌‎شان، هنوز مقصد جدیدشان را مشخص نکردند.

جهانبخش که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به تیمهای مختلفی لینک شده، آخرین بار، 30 اردیبهشت در یک مسابقه رسمی به میدان رفته و بعد از آن پا به توپ نشده است. دیداری که علی جهان در آن بازی کرد، بازی فاینورد برابر اکسلسیور بود. 

او در فصل گذشته، در 23 دیدار برای فاینورد به میدان رفت که تنها 1 گل زد و 2 پاس داد. جهانبخش در فصلی که سپری شد، مجموعا 613 دقیقه در میدان مسابقات مختلف حضور داشت و 25 دیدار فاینورد را از دست داد که از این تعداد بازی، 13 دیدار به علت مصدومیت و 6 بازی به خاطر حضور در تیم ملی جایی در ترکیب تیمش نداشت و و 6 دیدار را هم از روی نیمکت دنبال کرده است.  

علیرضا جهانبخش اگر جلوی قرقیزستان به میدان برود که احتمالش وجود دارد، پس از 109 روز به میدان خواهد رفت و باید دید شرایط بدنی او به چه شکل خواهد بود.

7899