گزارش روز؛ آخرین وضعیت سربازی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش

گزارش روز؛ آخرین وضعیت سربازی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن کلیدی تیم ملی، تا دو سال آینده، نگران خدمت سربازی‌شان نخواهند بود.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز خبری منتشر شد درباره اینکه با توجه به مشمول شدن برخی نفرات سرشناس تیم ملی نظیر سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، شاید آنها راهی ملوان شوند. خبری که سرپرست تیم ملوان، در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان، چنین توضیحی برایش داشت:" اگر این عزیزان برگه اعزام داشتند یا ستادکل به ما اعلام کرد در خدمت آنها خواهیم بود اما تا به امروز دراین‌باره صحبتی نشده است."

بحث سربازی این دو بازیکن در حالی مطرح شده که بر اساس قوانین، بازیکنان ملی‌پوش تا 30 سالگی می‌توانند رفتن به خدمت را به تعویق بیندازند و جهانبخش 28 ساله، دو سال و آزمون 27 ساله، سه سال برای رفتن به سربازی فرصت دارند.

این وسط آنها یک شانس بزرگ برای گرفتن معافیت دارند. در صورتی که تیم ملی بتواند در جام جهانی، از هر سه بازی‌اش در مرحله گروهی، حداقل امتیاز را بگیرد یا اینکه یک مساوی و یک برد داشته باشد یا در بهترین حالت ممکن، از گروهش صعود کند، ملی‌پوشان از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

گرفتن مجوز برای خروج از کشور

تا زمانی که بحث سربازی این بازیکنان حل شود، آنها هر باری که به ایران می‌آیند، برای خروج از کشور باید مجوز بگیرند که با توجه به دانشجو بودن هر دو بازیکن، آنها از محل تحصیل خود، معرفی‌نامه می‌گیرند تا مشکلی برای خروج از ایران و سفر به آلمان و هلند نداشته باشند.

1984