تفاوت شماره 10 استقلال با بقیه؛ تمرین تعطیل بود اما رضاییان نه! (ویدیو)

تفاوت شماره 10 استقلال با بقیه؛ تمرین تعطیل بود اما رضاییان نه! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- در چند روز اخیر، رامین رضاییان به شکل اختصاصی در کمپ مرحوم ناصر حجازی تمرین می‌کند.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که در تابستان دست به اقدام جنجالی زد و با عقد قراردادی یک‌ساله به استقلال پیوست حالا سعی می‌کند به بهترین شکل ممکن با مهمترین چالش دوران حرفه‌ای خود روبه‌رو شود و برای موفقیت در این ماموریت بسیار پرتلاش ظاهر شده است. 

مرد شماره 10 استقلال تابه اینجای مسابقات لیگ برتر بهترین بازیکن آبی‌ها بوده و با وجود اینکه در پست دفاع راست بازی می‌کند 2 گل به ثمر رسانده و یک بار هم برای هم‌تیمی‌های خود گلسازی کرده و نشان داده تا چه اندازه برای درخشش در پیراهن استقلال مصمم است. 

https://footballi.net/video/900336/share

رضاییان که فصل گذشته با پیراهن سپاهان به مقام قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی رسید در چند روز اخیر که تمرینات استقلال تعطیل بود به‌طور اختصاصی و با حضور در کمپ ورزشی مرحوم ناصر حجازی، به تمرین پرداخت. او برعکس دیگر هم‌تیمی‌های خود این چند روز را به دور از تمرینات نبود که همین نشان می‌دهد فرق او با دیگر بازیکنان در چیست. 

شاید این نکته جالب باشد که رضاییان 34 ساله است اما نوع بازی او و البته عملکردش در زمین مسابقه عدد سن او را زیر سوال برده. او انصافا یک سر و گردن بالاتر از همه مدافعان راستی است که هم‌اکنون در فوتبال ایران مشغول به بازی هستند.  

تمرینات اختصاصی رامین باعث شده تا او بیشتر از گذشته در دل هواداران استقلال جا باز کند و مورد تمجید آن‌ها قرار بگیرد. 

9098