سرخابی‌ها می‌توانند در مشهد از رقبای آسیایی خود میزبانی کنند؟

سرخابی‌ها می‌توانند در مشهد از رقبای آسیایی خود میزبانی کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- شرایط میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برای مسابقات لیگ نخبگان آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، در این فصل از رقابت‌های فوتبال ایران دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس با یک مشکل اساسی برای میزبانی از رقبای خود مواجه شده‌اند و با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی و آماده نبودن دو ورزشگاه تختی و شهر قدس، سرخابی‌های پایتخت مجبور شده‌اند تا در شهر قزوین و ورزشگاه سردار آزادگان از رقبای لیگ برتری خود میزبانی کنند. 

شرایط آن‌جایی بحرانی می‌شود که فعلا وضعیت میزبانی این دو تیم برای مسابقات لیگ نخبگان آسیا به طور کامل روشن نیست. البته در این میان، گویا استقلال برای بازی با الغرافه که تقریبا دو هفته دیگر برگزار می‌شود ورزشگاه شهرقدس را به عنوان محل برگزاری مسابقه خود معرفی کرده است.

با این‌حال این مسئله به کرات مطرح شده که چرا ورزشگاه امام رضا (ع) با آن حجم از امکانات و زیرساخت‌های لازم مورد استفاده قرار نمی‌گیرد؟ 

محمدمهدی نبی نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران و سرپرست تیم ملی فوتبال در این‌باره گفته است " ورزشگاه امام رضا (ع) تحت نظر سازمان تربیت بدنی استان خراسان رضوی اداره می‌شود و متعلق به وزارت ورزش نیست. در همین باره تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان قول مساعد به مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داده تا همکاری صورت بگیرد و با برگزاری جلسه و عقد قرارداد این ورزشگاه توانایی میزبانی از سرخابی‌های پایتخت را پیدا کند." 

باید ببینیم در ادامه این ورزشگاه از مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و حتی لیگ برتر میزبانی می‌کند یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد؟ 

9098