دید و بازدید چپ و راست استقلالِ لیگ 23 در تمرین تیم ملی (عکس)

دید و بازدید چپ و راست استقلالِ لیگ 23 در تمرین تیم ملی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته تصویر جالبی از ابوالفضل جلالی و صالح حردانی توسط عکاس رسانه فوتبالی به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر که استقلال تا آستانه کسب قهرمانی پیش رفت اما در نهایت با کسب یک تساوی بدموقع در قائمشهر جام را به پرسپولیس تقدیم کرد، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن اثرگذار این تیم در طول مسابقات بودند. دو بازیکنی که عملکرد ایده‌آلی در لیگ 23 داشتند و به طور کلی می‌توان گفت که از ستارگان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بودند. 

در نقل و انتقالات تابستانی قرار بود که این دو بازیکن از جمع استقلال جدا شوند؛ قرار بود جلالی به‌ خاطر خدمت سربازی راهی ملوان شود و البته حردانی هم به‌ خاطر جذب رامین رضاییان از تیم جدا شود که درنهایت این اتفاق عملی شد. اما جلالی توانست معافیت خود را سازمان نظام‌ وظیفه بگیرد و در استقلال ماندنی شود.

حالا در خلال برگزاری تمرین روز گذشته تیم ملی تصویر جالبی از این دو بازیکن در کنار هم به ثبت رسیده است که در دست در گردن هم به خوش و بش با یکدیگر می‌پردازند.

جلالی و حردانی در استقلال قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و سوپرجام را تجربه کرده‌اند ولی در فصل جاری لیگ برتر وضعیت خوبی را فعلا ندارند. حردانی در سپاهان نیمکت‌نشین وحدت هنانوف شده و جلالی هم به دلیل مصدومیت از 3 بازی استقلال تنها در یکی و آن هم به شکلی تعویضی بازی کرد. 

9098