اختصاصی/ تکلیف حسینی هنوز مشخص نیست؛ پس از جلسه با شهریاری، می‌ماند یا نمی‌ماند!

اختصاصی/ تکلیف حسینی هنوز مشخص نیست؛ پس از جلسه با شهریاری، می‌ماند یا نمی‌ماند!

پایگاه خبری فوتبالی- سید حسین حسینی بدون این که تکلیفش برای فصل بعد روشن باشد در تمرینات استقلال شرکت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پیش‌فصل استقلال برای حضور در لیگ بیست و چهارم چند روزی است شروع شده است. در روزهای اولی که تمرینات شروع شده بود بازیکنان زیادی غایب بودند اما با اضافه شدن بازیکنان جدید تمرینات رنگ و بوی جدی‌تری به خودش گرفته است.

حضور بازیکنان جدید مثل میلاد زکی‌پور، محمد حسین اسلامی و به ویژه رامین رضاییان در تمرینات، همه توجهات را به خودش جلب کرده است. هواداران استقلال با خوشحالی زیادی در حال پیگیری تمرینات هستند و امیدوارند با این تیم در فصل جدید قهرمان شوند.

در این بین اما یک موضوع وجود دارد که استقلالی‌ها را نگران کرده است. ماجرا مربوط به سید حسین حسینی است. حسینی در اولین روز تمرین استقلال غایب بود و همین مساله باعث اعتراض هواداران استقلال شده بود. حتی می‌شود گفت بازگشت حسینی به تمرینات حتی فراتر از جذب بازیکنان جدید، تبدیل به اولویت اول آنها شده بود.

حالا چند روزی است که حسینی در تمرینات استقلال حضور دارد و این مساله باعث خوشحالی و آرامش هواداران استقلال شده است. اما واقعیت چیز دیگری است. چیزی که اصلا باب میل استقلالی‌ها نیست و می‌تواند دوباره آنها را نگران کند.

تکلیف حسینی برای حضور در ترکیب استقلال در لیگ بیست و چهارم هنوز مشخص نیست و کاپیتان آبی‌ها به صرف این که تمرینات شروع شده است به کمپ زنده‌یاد حجازی می‌رود و در تمرینات شرکت می‌کند. او می‌خواهد اگر بعدها کار به مراجع انضباطی کشید متهم به غیبت در تمرینات نشود.

حسینی هفته آینده یک جلسه مهم با احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده تام‌الاختیار هولدینگ در باشگاه استقلال دارد و در پایان این جلسه تکلیف حسینی برای ماندن در استقلال یا رفتن از این تیم مشخص خواهد شد.

این که وضعیت کاپیتان استقلال به برگزاری جلسه با شهریاری بستگی پیدا کرده است احتمالا نشان دهنده یک اتفاق ناگوار درباره اوست. به نظر می‌رسد صحبت‌های حسینی با جواد نکونام و فرشید سمیعی برای ماندنش در استقلال به جاهای خوبی نرسیده است و کار به راه حل نهایی یعنی جلسه با نفر اصلی هیات مدیره کشیده شده است.

بدون هیچ تردیدی هواداران استقلال دوست دارند سید حسین در تیم‌شان بماند. اما تصمیم‌گیری در این باره به عهده آنها نیست و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. حتی این که استقلال در لیستش چند دروازه‌بان دیگر هم دارد در این تصمیم‌گیری تاثیر دارد. اما هر چه که هست هفته آینده تکلیف روشن می‌شود و هواداران استقلال متوجه خواهند شد که سید حسین فصل آینده هم کاپیتان تیم‌شان خواهد بود یا نه.

1359