نظر امباپه راجع به رقابتش با ستاره برزیلی در رئال مادرید

نظر امباپه راجع به رقابتش با ستاره برزیلی در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره جدید رئال مادرید می گوید هرجایی که کارلو آنچلوتی بخواهد بازی می کند و امیدوار است در کنار وینیسیوس جونیور بدرخشد.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه 16 جولای، کیلیان امباپه رسماً به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شد تا فلورنتینو پرز به آرزوی خودش برسد. حالا با آمدن امباپه به رئال مادرید، سوال های زیادی راجع به پست اصلی این بازیکن در ترکیب آنچلوتی و همچنین رقابت او با وینیسیوس جونیور در وینگ چپ پرسیده شد. 

ستاره سابق پی اس جی در این باره گفت: "هرجایی که آنچلوتی بخواهد بازی خواهم کرد. در پاریس، من در هر سه پست هجومی بازی کردم، در موناکو هم همینطور. مهم ترین نکته این است که در بهترین شرایط فیزیکی باشم. پستی که قرار است بازی می کنم مربوط به جزئیات است."

"رقابت با وینیسیوس؟ او یک بازیکن خاص و استثنایی است. خیلی خوشحالم که قرار است کنار او بازی کنم و همچنین دیگر بازیکنان. بازیکنان بزرگ می دانند چگونه کنار هم بازی کنند. وینیسیوس در چند فصل گذشته خیره کننده ظاهر شده و حالا نوبت من است که خودم را با تیم وفق دهم. خیلی سریع این کار را انجام می دهم تا به تیم در بردن عناوین و جام ها کمک کنم."

4416