چالش ناخواسته طارمی در اینتر؛ قطری‌ها برای «خلیج همیشه فارس» جنجال به پا کردند!

چالش ناخواسته طارمی در اینتر؛ قطری‌ها برای «خلیج همیشه فارس» جنجال به پا کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- ویدیو جالب باشگاه اینتر برای معارفه مهدی طارمی جنجال بزرگی را برپا کرده است!

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که روز شنبه به طور رسمی قرارداد خود را با باشگاه اینتر به امضا رساند و به یکی از معدود ترنسفرهای بزرگ فوتبال ایران بدل شد حالا با یک چالش بزرگ و البته ناخواسته در این تیم ایتالیایی مواجه شده است. 

صفحه اینستاگرامی اینتر بعد از عقد قرارداد طارمی به دلیل استقبال گسترده ایرانی‌ها که در تعداد افزایش فالور و لایک‌ها مشهود بود چند پست پیاپی با محتوای متفاوت از الماس بوشهری کار کرد که یکی از آن‌ها ویدیو فوق‌العاده جذاب و تماشایی بود. 

در این ویدیو تصاویری گرافیکی از تخت جمشید و خلیج همیشه فارس کار شده که در اتفاقی جالب در زمان نشان دادن خلیج فارس روی ویدیو نام " PERSIAN GULF" ذکر شده که همین جنجال ناخواسته‌ای را برپا کرده است!

 گویا اسپانسر عربی اینتر  که نامش  QATAR AIRWAYS است از این اتفاق حسابی ناراحت شده و گرد و خاکی را برای سران اینتر برپا کرده که چرا خلیج فارس را با نام دیگری (همان نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی) در ویدیو ذکر نکردند که همین باعث شد ویدیو از صفحه اینتر پاک شود و بعد از ساعتی بدون حضور نام اسپانسر قطری بر روی ویدیو مجددا کار شود.

جالب این که کاربران ایرانی اینستاگرام بلافاصله به این موضوع واکنش نشان دادند و با هجوم به صفحه باشگاه اینتر، زیر پست جدید این باشگاه هشتگ «خلیج فارس» را ترند کردند و اعتراض‌شان به این اقدام باشگاه اینتر نشان دادند. 

ذکر این نکته مهم و ضروری است که خلیج فارس همیشه خلیج فارس خواهد بود و کشورهای حاشیه خلیج فارس باید این را بدانند که با این کارها و با این گرد و خاک‌هایی که برپا می‌کنند واقعیت تغییر نخواهد کرد. 

9098