رونمایی از خرید جدید سپاهان؛ مهاجم الجزیره جانشین مغانلو می‌شود

رونمایی از خرید جدید سپاهان؛ مهاجم الجزیره جانشین مغانلو می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی -  جانشین شهریار مغانلو، از لیگ امارات راهی لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه سپاهان ساعاتی پیش با انتشار ویدیویی در کانال تلگرامش، از خرید یک بازیکن فرانسوی دیگر بعد از استیون انزونزی قرار داد.

در شرایطی که باشگاه اصفهانی اسمی از این بازیکن نبرده، پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که خرید جدید سپاهان، کسی نیست جز ابوبکر کامارا مهاجم 29 ساله‌ای که اگرچه متولد فرانسه است اما برای تیم ملی موریتانی بازی کرده است.

ابوبکر سابقه بازی در تیمهای معتبری مثل موناکو و فولهام را دارد و تابستان گذشته هم از المپیاکوس یونان راهی لیگ امارات شد تا برای الجزیره توپ بزند.

طبق آمار سایت ترانسفرمارکت، این بازیکن در 11 بازی برای تیم اماراتی، 3 گل زده است.

حالا باید دید باشگاه سپاهان چه زمانی به صورت رسمی از این بازیکن که احتمالا وارد اصفهان خواهد شد، رونمایی خواهد کرد.

نکته قابل توجه اینکه استیون انزونزی در حالی با سپاهان قرارداد بسته که مشکلات مربوط به سقف قرارداد باعث شده تا هنوز خبری از صدور کارت بازی این بازیکن و البته دو سپاهانی دیگر هم نباشد و حالا که قرار است کامارا هم به جمع سپاهانی‌ها اضافه شود، هنوز مشخص نشده که او چه زمانی می‌تواند برای تیم جدیدش بازی کند.

به این نکته هم بد نیست اشاره کنیم که کامارا قرار است جای شهریار مغانلو را در ترکیب سپاهان بگیرد. بازیکنی که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد و در حال حاضر در لیگ امارات و در تیم اتحاد کلبا، همبازی مهدی قایدی است.

1984