لیموچی در موقعیت عیسی؛ پدیده این وضعیت را تاب می‌آورد؟

لیموچی در موقعیت عیسی؛ پدیده این وضعیت را تاب می‌آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان هنوز نتوانسته است قرارداد مهدی لیموچی را در سازمان لیگ ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی لیموچی در لیگ برتر بیست و سوم یکی از پدیده‌هایی بود که چشم‌های بسیاری را به خودش خیره کرد. او در آلومینیوم اراک با ارائه بازی‌های درخشان تبدیل به یک چهره شد و در پایان فصل تیم‌های بسیاری را خواهان خودش دید. 

این در حالی بود که لیموچی یک فصل دیگر هم با آلومینیوم قرارداد داشت اما همه تیم‌های مدعی لیگ از جمله پرسپولیس، سپاهان و استقلال به او پیشنهاد دادند. پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان جدی‌تر بود و به همین دلیل لیموچی در وضعیت سختی قرار گرفت. او البته خودش اعلام کرده بود که پرسپولیسی است و دوست دارد به این تیم بپیوندد اما در نهایت شرایط سپاهان را مناسب‌تر دید و به این تیم پیوست.

سپاهان قبل از این که لیگ شروع شود باید در پلی آف لیگ نخبگان با شباب الاهلی امارات بازی می‌کرد. لیموچی در آن بازی در دقایق پایانی به زمین رفت و یک فرصت خوب را هم از دست داد. در نتیجه تیم اماراتی از شکست نجات پیدا کرد و توانست در وقت‌های اضافه به برتری 4 بر یک برسد.

به این ترتیب لیموچی شروع خوبی در سپاهان نداشت اما ظاهرا روزهای بدتری هم در پیش روی او بود. باشگاه سپاهان توانست از این بازیکن در پلی آف استفاده کند و البته می‌تواند در بازی‌های لیگ قهرمانان هم از این بازیکن استفاده کند اما مشکل سقف بودجه باعث شده این باشگاه نتواند قرارداد لیموچی را در سازمان لیگ به ثبت برساند و به همین دلیل در دو بازی گذشته سپاهان نام لیموچی در لیست سپاهان نبود.

مشخص نیست این مشکل چطور حل خواهد شد اما مشکلی که برای لیموچی پیش آمده است دقیقا همان مشکلی است که سال گذشته برای عیسی آل کثیر هم پیش آمده بود. آل کثیر در پایان لیگ بیست و دوم با پرسپولیس به توافق مالی نرسید و با پیشنهاد خوبی که از سپاهان گرفت به این تیم رفت.

اما ماجرای سقف بودجه باعث شد او و چند بازیکن دیگر سپاهان تا چند هفته نتوانند در مسابقات حضور داشته باشند. بعد از چند بازی این مشکل حل شد اما عیسی دیگر دل و دماغ و انگیزه زیادی برای بازی کردن نداشت و در نهایت در نیم‌فصل از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس برگشت.

لیموچی هم از وضعیتی که برایش پیش آمده راضی نیست. او اعتقاد مشکلی که پیش آمده ارتباطی به شخص او ندارد و این باشگاه است که باید ماجرا را حل و فصل کند. اما به نظر می‌رسد حل این مشکل چندان آسان نیست و اتفاقات زیادی باید رخ بدهد تا قرارداد لیموچی امکان ثبت شدن در سازمان لیگ را پیدا کند. حالا باید دید این بازیکن چطور با این مشکل کنار می‌آید.

1359