تبعات یک فسخ غیرمنتظره؛ جریمه ۷۰۰ هزار دلاری یامگا در انتظار استقلال؟

تبعات یک فسخ غیرمنتظره؛ جریمه ۷۰۰ هزار دلاری یامگا در انتظار استقلال؟

پایگاه خبری فوتبالی – در شرایطی که هنوز تکلیف کوین یامگا و آلومینیوم به طور دقیق مشخص نشده، شاید این بازیکن تبدیل به جدیدترین شاکی باشگاه استقلال شود.

به گزارش فوتبالی، امروز خبرگزاری تسنیم  خبری منتشر کرد مبنی بر آنکه کوین یامگا به دنبال فسخ قراردادش با استقلال است تا بتواند بدون مشکلی راهی تیم دیگری شود ضمن آنکه او به خاطر عدم دریافت مطالبتاتش از استقلال هم به این باشگاه نوتیس داده است.

فعلا که تلاش مدیران استقلال برای راضی کردن یامگا جهت جدایی توافق به نتیجه نرسیده و اگر یامگا تصمیم به شکایت از این باشگاه بگیرد، یک پرونده جدید حقوقی برای آبی‌ها باز خواهد شد.

یامگا دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و با توجه به مشکلی که برایش در این تیم به وجود آمد، انتظار داشت که باشگاه استقلال هوای او را داشته باشد. استقلالی‌ها هم البته به او قول هر گونه همکاری را داده بودند اما حالا که بحث کنار گذاشتن این بازیکن مطرح شده، یامگا می‌تواند ماجرا را وارد فاز حقوقی کند.

با توجه به اتفاق تلخی که برای چشم او رخ داده، او می‌تواند با شکایتش استقلال را به دردسر بیندازد به خصوص آنکه هنوز دو سال دیگر از قرارداد او با استقلال باقی مانده است.

گفته می‌شود رقم قرارداد او برای دو فصل آینده، در حدود 700 هزار دلار است که یامگا در صورت شکایت، می‌تواند کلیه این پول را از استقلال بگیرد.

چند ماه بعد از مصدومیت تلخ کوین یامگا، مدیران استقلال می‌توانستند با این بازیکن به توافق برسند و برای مثال از او در کادر فنی تیمهای پایه استفاده کنند تا هم نشان دهند که هوای بازیکن مصدومشان را دارند هم اینکه به لحاظ مالی ضرر کرده باشند اما حالا که این اتفاق رخ نداده، یامگا می‌تواند یک پرونده حقوقی جدید علیه استقلال تشکیل دهد و باید دید ماجرای فسخ قرارداد او با استقلال، چه سرانجامی خواهد داشت.

1997