زمان برگزاری دادگاه پزشکان مارادونا مشخص شد

زمان برگزاری دادگاه پزشکان مارادونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در سال 2020 میلادی بود که درگذشت و دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فوتبالی ، از همان زمان شایعاتی مطرح شد که دیگو مارادونا به قتل رسیده است و این قتل توسط پزشکان و پرستاران معالج او صورت گرفته است و این قضیه پشت پرده هایی دارد. از همان زمان دادگاه پیگیر این قضیه بوده است و حالا زمان جدیدی برای برگزاری دادگاه مرگ مارادونا مشخص شده است.

دادگاه کیفری سن ایسیدرو که در حال حاضر پیگیر پرونده مرگ مارادونا است، تاریخ 11 مارس سال 2025 میلادی را برای جلسه بعدی دادگاه تعیین کرده است. لئوپولدو لوکه، آگوستینا کوساچوف و کارلوس آنخل دیاس سه متهم در این پرونده هستند که از پزشکان و پرستاران معالج دیگو آرماندو مارادونا بوده اند.

مارادونا در ماه نوامبر سال 2020 میلادی در سن شصت سالگی درگذشت. محاکمه رسمی و برگزاری دادگاه درباره مرگ مارادونا از سال 2022 به طور رسمی شروع شده است و هنوز هم ادامه دارد و باید دید که در نهایت این پرونده به کجا می رسد. اتهام اصلی پزشکان معالج مارادونا این است که به صورت عمدی یا غیرعمدی دارو هایی اشتباه برای مارادونا تجویز کرده اند که موجب سکته قلبی این اسطوره فوتبال شده است.

1471