امکان یک معاوضه مابین یوونتوس و بروسیا دورتموند

امکان یک معاوضه مابین یوونتوس و بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- به نقل از بیلد آلمان، فلیپ کوستیچ، وینگر صربستانی حال حاضر یوونتوس دیگر جایگاهی در این باشگاه نخواهد داشت و مشتاق به ترک ایتالیا است؛ از طرفی باشگاه ایتالیایی، در روزهای گذشته اولین تماس‌ها را با مسئولان بروسیا دورتموند برای به‌خدمت گرفتن کریم آدیمی برقرار کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در سال ۲۰۲۲، فلیپ کوستیچ، تلاش‌های بسیاری انجام داد تا قهرمان لیگ اروپا را به مقصد یوونتوس ترک کند. او به‌طور غیرحرفه‌ای با مسئولان اینتراخت فرانکفورت رفتار کرد تا راهی ایتالیا شود اما اکنون و تنها پس از ۲ سال، او دیگر جایی در ترکیب بانوی پیر ندارد و تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس، هیچ برنامه‌ای برای فلیپ کوستیچ ندارد.

البته هنوز هیچ باشگاهی از آلمان به کوستیچ علاقه نشان نداده است؛ اما ناپولی و اتلتیکو مادرید اولین اطلاعات را از یوونتوس درخواست کرده‌اند. الیور گلاسنر، سرمربی سابق کوستیچ که با فرانکفورت، سابقه قهرمانی اروپا را دارند، اکنون از جانب کریستال‌پالاس به او علاقه نشان‌داده است.

یوونتوس، تحت هدایت تیاگو موتا، به اضافه‌کردن مهاجم سرعتی در کناره‌ها علاقه دارد. کریم آدیمی از دورتموند اکنون گزینه محبوب یوونتوس است. اگر آن‌ها نتوانند سانچو را جذب کنند، آدیمی گزینه دوم باشگاه ایتالیایی خواهد بود.

انتظار می‌رود در جریان مذاکرات دورتموند و یوونتوس، باشگاه ایتالیایی کوستیچ را در قرارداد آدیمی بگنجاند. اکنون این معامله در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد و در روزهای آتی، اخبار بیشتری از این دو باشگاه به گوش خواهد رسید.

باید دید در نهایت آیا این معامله به سرانجام می‌رسد یا اتفاقات دیگری برای بازیکنان و باشگاه‌ها رقم می‌خورد؟

۱۴۲۸