شروع درخشان رویس در لیگ َآمریکا: هم گل زد، هم پاس گل داد

شروع درخشان رویس در لیگ َآمریکا: هم گل زد، هم پاس گل داد

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی که مارکوس رویس در پایان فصل گذشته اعلام کرد که از دورتموند جدا می شود، شایعات زیادی در مورد مقصد آینده او وجود داشت.

به گزارش فوتبالی، رویس تصمیم گرفت که راهی لیگ آمریکا شود تا در سن 35 سالگی چالش جدید فوتبال خود را در باشگاه لس آنجلس گالکسی داشته باشد. این بازیکن پیشنهادهای دیگری هم از لیگ آمریکا داشت اما در نهایت تیم سابق زلاتان ایبراهیموویچ و دیوید بکام را برگزید.

رویس در اولین بازی خود برای گلاکسی از روی نیمکت وارد زمین شد و خوش درخشید. در حقیقت در حالی که بازی آتلانتا و گالکسی با تساوی بدون گل دنبال می شد، رویس به ریکی پوچ پاس گل داد و گل دوم را به ثمر رساند تا شروعی رویایی را در تیم جدیدش داشته باشد. مهاجم سابق دورتموند به نظر می رسد که خیلی زود خودش را در قلب هواداران تیم جدیدش جای داده است.

رویس در پایان بازی در مورد درخشش خود گفت :" خوشحالم که راهی را برای پیروزی پیدا کردیم. در کل روز هیجان زده بودم و منتظر شروع این بازی بودم."

رویس در پایان بازی گفت که در حال حاضر در 70 تا 80 درصد آمادگی بدنی خود قرار دارد. او دو سال و نیم دیگر با باشگاه گالکسی قرارداد دارد و به نظر می رسد که هواداران تیمش و فوتبالدوستان در آمریکا قرار است که حسابی از هنر او بهره مند شوند.