بارسلونا با ستاره مغضوب یوونتوس به توافق شفاهی رسید

بارسلونا با ستاره مغضوب یوونتوس به توافق شفاهی رسید

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای خرید فدریکو کیه زا اقدام جدی کرده است و حتی گفته می‌شود مدیران این باشگاه با این ستاره ایتالیایی به توافقات شفاهی دست یافتند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی امسال، تلاش زیادی برای خرید یک وینگر چپ انجام داد. آن‌ها در فصل گذشته ژائو فلیکس و فران تورس را در این پست در اختیار داشتند، اما عملکرد هیچکدام از این بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند تا پس از یک فصل، بارسلونا برای خرید بازیکن در این پست تلاش کند. حتی آنسو فاتی، وینگر جوان بارسلونا هم که توانایی بازی در این پست را دارد، دچار مصدومیت شده است و زمان بازگشتش مشخص نیست.

برای حل این مشکل مدیران بارسلونا چند گزینه را مورد بررسی قرار دادند. اولین و اصلی‌ترین گزینه، نیکو ویلیامز، وینگر چپ جوان اتلتیک بیلبائو بود. بازیکنی که با پرداخت 60 میلیون یورو می‌توانست راهی بارسا شود، اما ترجیح داد یک فصل دیگر در تیم خودش بماند. چند نام دیگر همچون رافائل لیائو و جیدون سانچو هم در رسانه‌ها مطرح شدند، اما این بازیکنان هم برای بارسا دور از دسترس بودند.

حالا به نظر می‌رسد که فدریکو کیه زا، نزدیک‌ترین گزینه به باشگاه بارسلونا باشد. این بازیکن گزینه‌ای ارزان و مناسب برای بارسلونا به حساب می‌آید. به نقل از دی مارتزیو، بارسلونا و فدریکو کیه زا به توافقات شفاهی رسیده‌اند. پس از ثبت قرارداد دنی اولمو، بارسا برای نهایی کردن قرارداد کیه زا اقدام می‌کند.

1428