هافبک مورد نظر یوونتوس از لیست تیمش خط خورد

هافبک مورد نظر یوونتوس از لیست تیمش خط خورد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس یک گام دیگر برای جذب تئون کوپمینرز هافبک ملی پوش هلندی آتالانتا نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، هدف اصلی تیاگو موتا برای تقویت خط هافبک بیانکونری تئون کوپمینرز هافبک هلندی تیم آتالانتا است. انتظار می‌رود مدیران یوونتوس برای جذب این هافبک به زودی اقدام کنند.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، تئون کوپمینرز در لیست بازیکنان آتالانتا برای بازی مقابل تورینو حضور ندارد و این موضوع نشان دهنده این است که او فقط می‌خواهد به یوونتوس بپیوندد. او در حال حاضر منتظر تصمیم آتالانتا در مورد پیشنهاد روی میز ۵۹ میلیون یورویی بیانکونری است.

یوونتوس پس از جذب این هافبک هلندی و فرانسیسکو کونسیسائو قصد جذب یک وینگر هجومی دیگر را دارد که آن بازیکن می‌تواند جیدون سانچو وینگر منچستریونایتد باشد.

شیاطین سرخ تنها حاضر هستند با گنجاندن بند خرید دائمی وینگر خود را به صورت قرضی به باشگاه دیگر بدهند. آن‌ها حتی حاضر هستند بخشی از حقوق سانچو را نیز را بپردازند. امکان ورود یک باشگاه انگلیسی در رقابت برای جذب این وینگر نیز رد نشده است.

با این وجود باید دید که بیانکونری می‌تواند با خرید تئون کوپمینرز، فرانسیسکو کونسیسائو و جیدون سانچو در هفته‌ی پایانی نقل و انتقالات تابستان، تیم مدنظر تیاگو موتا را بسازد یا خیر.

۱۴۲۸