انتقال مهاجم چلسی به ایپسویچ تاون منتفی شد

انتقال مهاجم چلسی به ایپسویچ تاون منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال آرماندو برویا مهاجم آلبانیایی چلسی به ایپسویچ تاون بعید است اتفاق بیفتد و بنظر می‌رسد این انتقال منتفی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، آرماندو برویا مهاجم باشگاه چلسی قرار بود با انتقالی قرضی و یک‌ساله به ایپسویچ تاون بپیوندد، اما ساعاتی قبل مشخص شد این انتقال در آستانه منتفی شدن است و دلیل آن هم هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، انتقال آرماندو برویا از چلسی به ایپسویچ تاون احتمال دارد با شکست مواجه شود دلیل آن هم مشکلاتی است که پس از مراحل رسمی در ۴۸ ساعت گذشته به وجود آمده و با این شرایط بعید است انتقال اتفاق بیفتد زیرا هر دو باشگاه در حال بررسی راه حل‌های مختلف هستند.

اسکای اسپورت نیز در گزارشی اعلام کرده که بعید است که این انتقال در مرحله ثبت اسناد بین دو باشگاه چلسی و ایپسویچ تاون شکسته خورده است. این در حالی است که گزارش‌های دیگری وجود دارند که می‌گویند باشگاه ایپسویچ تاون در تست‌های پزشکی برویا متوجه یک مشکل شده است.

آرماندو برویا در لیست مازاد انزو مارسکا قرار دارد و با توجه به موضوع پیش آمده بنظر می‌رسد همچنان باید تا هفته‌ی پیشرو صبر کند تا تیم آینده خود را بشناسد زیرا او توسط چلسی قطعا به فروش خواهد رسید.

۱۴۲۸