عکس؛ دو تشابه جالب از مراسم معارفه رونالدو و امباپه

عکس؛ دو تشابه جالب از مراسم معارفه رونالدو و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- پانزده سال پیش کریستیانو رونالدو در حضور 85 هزار هوادار رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو معارفه شد که خیلی ها آن را باشکوه ترین مراسم معارفه یک بازیکن در تاریخ فوتبال می دانستند.

به گزارش فوتبالی، مدیران رئال مادرید برای مراسم معارفه امباپه خیلی سعی کردند که از آن مراسم الگوبرداری کنند. در حقیقت به طور مثال اوزه بیو و دی استفانو در آن مراسم از رونالدو استقبال کردند و برای معارفه امباپه نیز پیری و زیدان بازیکنان اسبق رئال مادرید حضور پیدا کردند.

خود  امباپه همواره گفته است که کریستیانو رونالدو را اسطوره خود می داند و دو تا از حرکاتش در مراسم معارفه که کپی از رونالدو بوده، مورد توجه قرار گرفته است: یکی بوسه بر آرم رئال مادرید که هر دو در اولین روزشان در رئال مادرید این کار را کردند و دومی لحظه همصدایی با هواداران رئال مادرید با شعار "یک، دو، سه... هالا مادرید."

در هر صورت امباپه می داند که مسیر سختی را پیش رو دارد چرا که از همین حالا با کریستیانو رونالدو مقایسه می شود که بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است.  کریستیانو در رئال 450 گل به ثمر رساند و حالا کیلیان باید سخت تلاش کند تا به رکورد او نزدیک شود چرا که توقعات از او خیلی بالاست.

4125