عکس؛ ارزشمندترین ستاره‌هایی که شاگرد آقای خاص بودند

عکس؛ ارزشمندترین ستاره‌هایی که شاگرد آقای خاص بودند

پایگاه خبری فوتبالی- سایت معتبر ترانسفر مارکت به بررسی بازیکنان ارزشمندی پرداخته که زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو یکی از سرمربیان بزرگ دنیای فوتبال این روزها پس از ناکامی در باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال‌های اخیر به باشگاه فنرباغچه ترکیه پیوسته و مشغول به کار است.

سرمربی پرتغالی که چند فصل گذشته را در تیم آ اس رم گذرانده بود با وجود قهرمانی با این تیم در لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۱/۲۲ و تبدیل شدن به اولین سرمربی که سه جام معتبر اروپایی را کسب کرده، در اواسط فصل گذشته به دلیل عدم کسب نتیجه مناسب اخراج شد و جای خودش را به دنیله ده‌روسی داد.

ارزشمندترین ستاره‌هایی که شاگرد آقای خاص بودند

سایت معتبر ترانسفر مارکت لیستی ده نفره از بازیکنانی که آقای خاص سرمربی آن‌ها بوده را منتشر کرده که در آن نام ستارگانی چون کریستیانو رونالدو، هری کین، هیونگ مین سون و ادن هازارد به چشم می‌خورد.

گران قیمت‌ترین بازیکنی در این لیست حضور دارد هری کین در فصل ۲۰۱۸/۱۹ با ۱۵۰ میلیون یورو است. کاپیتان حال حاضر تیم ملی انگلیس زیر نظر آقای خاص ۶۲ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۴۵ گل به ثمر رسانده است.

رتبه دوم نیز به طور مشترک برای کریستیانو رونالدو در فصل ۲۰۱۲/۱۳، روملو لوکاکو در فصل ۲۰۱۷/۱۸ و کریستین اریکسن در فصل ۲۰۱۸/۱۹ است. کریستیانو رونالدو آمار فوق العاده‌ای زیر نظر آقای خاص دارد و با انجام ۱۶۴ بازی توانسته ۱۶۸ به ثمر برساند که این آمار بهترین آمار یک بازیکن زیر نظر ژوزه مورینیو است.

۱۴۲۸