مورینیو چگونه اشک کریستیانو رونالدو را در آورد؟

مورینیو چگونه اشک کریستیانو رونالدو را در آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی "کوریره دلوا اسپورت" بخش هایی از کتاب بیوگرافی لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از خاطرات جالب مورینیو مربوط به زمانی است که ژوزه مورینیو  مربی پرتغالی اسبق رئال مادرید در سال2013 با کریستیانو رونالدو درگیری لفظی پیدا کرده است. بازیکن کروات گفته است که این اتفاق مربوط به یکی از بازیهای جام حذفی بوده است که حتی اشک رونالدو هم در رختکن رئال مادرید در آمده است. مودریچ در کتاب بیوگرافی خود نوشته است:" از واکنش مورینیو شگفت زده شدم. با نتیجه دو بر صفر در کوپا دل ری پیش بودیم. رونالدو روی پرتاب اوت یکی از حریفان را تعقیب نکرد. ژوزه از دست رونالدو عصبانی شد. هر دو مدت زیادی با هم بحث کردند. در بازگشت به رختکن بین دو نیمه، دیدم که رونالدو ناامید و ناراحت است و در آستانه گریه کردن قرار دارد. او گفت که بیشترین تلاش خود را انجام می دهد و باز هم توسط مورینیو مورد انتقاد قرار می گیرد. مربی وارد رختکن شد و شروع به انتقاد از بازیکن پرتغالی کرد و مسئولیت پذیری او را درون زمین زیر  سوال برد. هر دو عصبانی شدند و در نهایت هم تیمی ها میانجیگری کردند تا دعوا شدیدتر نشود."

مورینیو بین سالهای 2010 تا 2013 در رئال مادرید کار می کرد که یک لالیگا و یک کوپا در رئال کسب کرد اما در فینال کوپا مقابل اتلتیکو شکست خورد و در سه نیمه نهایی چمپیونزلیگ پیاپی شکست خورد.