کریستیانو رونالدو چگونه با مدیر رئال مادرید آشتی کرد؟

کریستیانو رونالدو چگونه با مدیر رئال مادرید آشتی کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یک سال و نیم پس از جدایی از رئال مادرید برای اولین بار به ورزشگاه برنابئو برگشت تا روز یکشنبه ال کلاسیکو را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، جمعه گذشته فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید با یک تماس غیرمنتظره مواجه شده بود. بازیهای بدون تماشاگر سری آ لغو شده بود که یکی از این بازیها ، بازی یوونتوس و اینتر بود. کریستیانو رونالدو حس می کرد که بهترین زمان ممکن است تا به جایی برگردد که 9 سال خانه اش بوده است. تماشای ال کلاسیکو فرصتی نیست که زیاد در زندگی یک شخص به دست بیاید  و رونالدو تصمیم گرفت که تصمیم خود برای حضور در ورزشگاه برنابئو را به مدیر رئال مادرید اطلاع بدهد.

مدیر رئال مادرید بدین ترتیب تصمیم گرفت که درها را به روی رونالدو باز کند و البته کارمندان زیادی هم از این ماجرا خبر نداشتند. در ابتدا قرار بود که رونالدو به جایگاه ویژه برود اما بنا بر این شد که مکان آرام تری برای وی انتخاب شود. باشگاه یک جایگاه خصوصی پوشیده شده از شیشه را برای وی کنار گذاشت تا آقای گل تاریخ رئال مادرید با خیال راحت و بدون مزاحم بازی را تماشا کند.

رونالدو سعی کرد که بدون آن که جلب توجه کند خودش را به ورزشگاه برساند. کارمندان رئال مادرید هم همه تلاش خود را داشتند تا کریستیانو بدون جلب توجه در صندلی اش مستقر شود. رونالدو از شنبه شب به مادرید آمده بود و دو شب در پایتخت اسپانیا ماند.
به هر صورت به نظر می رسد که اختلاف رونالدو و فلورنتینو پرز که منجر به جدایی ستاره پرتغالی از رئال مادرید شد حالا به پایان رسیده است و این دو با هم آشتی کرده اند.رونالدو به رختکن رئال مادرید نرفت و زمانی هم برای این کار وجود نداشت. از سویی به عنوان بازیکن یوونتوس منطقی نبود که به رختکن یکی از حریفان اروپایی تیمش برود.چند روز بعد از بازی نیز مدیران رئال مادرید با رونالدو تماس گرفتند تا جویای شرایط مادرش شوند که به علت سکته در بیمارستان بستری شده بود.