فلورنتینو پرز یک فرصت دیگر به ستاره رئال مادرید خواهد داد

فلورنتینو پرز یک فرصت دیگر  به ستاره رئال مادرید خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی- فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، ظاهرا مایل است این فرصت را  به وینگر بلژیکی تیمش بدهد تا شایستگی خود را در پایتخت اسپانیا ثابت کند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در این تابستان تمایلی به ترک سانتیاگو برنابئو ندارد، زیرا او به دنبال موفقیت در مادرید است. شایعه شده‌است که این بازیکن 31 ساله از حمایت ویژه پرز نیز برخوردار است.

هازارد در دوران حضورش در چلسی، به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان شناخته میشد. او در 352 بازی برای آبی ها 110 گل به‌ثمر رساند و 92 پاس گل داد. او به این باشگاه کمک کرد تا دو قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، یک جام اتحادیه و دو قهرمانی لیگ اروپا را کسب کند. او چهار بار جایزه بهترین بازیکن سال چلسی و یک بار جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را بدست آورد.

هازارد در تابستان 2019 با قراردادی بیش از 100 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست. این بازیکن بلژیکی به عنوان جانشینی ایدهآل برای کریستیانو رونالدو که در سال 2018 سانتیاگوبرنابئو را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، درنظر گرفته می‌شد.

با این حال، این بازیکن 31 ساله دوران سختی را با کهکشانی‌ها پشت سر گذاشته‌است. او دائما از مصدومیت رنج می‌برد و در 65 بازی برای این باشگاه تنها 6 گل به‌ثمر رسانده است. هازارد درحال حاضر پشت‌سر بازیکنانی نظیر وینیسیوس جونیور، رودریگو و مارکو آسنسیو قرار دارد و کمتر فرصت حضور در ترکیب رئال مادرید را پیدا می‌کند.

قرارداد هازارد با باشگاه اسپانیایی در تابستان 2024 به‌پایان می‌رسد. جدایی او از رئال مادرید در ماه‌های اخیر همواره مورد بحث بوده‌است، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که پرز قصد دارد آخرین فرصت برای اثبات خود را دراختیار این ستاره بلژیکی قرار دهد.

9719