واکنش آنچلوتی به اولین بازی امباپه در سانتیاگو برنابئو

واکنش آنچلوتی به اولین بازی امباپه در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره هواداران رئال مادرید می توانند برای اولین بار، کیلیان امباپه را با پیراهن این باشگاه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ببینند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم های رئال مادرید و رئال وایادولید از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند. این اولین بازی کیلیان امباپه با لباس سپید لوس بلانکوس است و طبیعتاً هواداران رئال بسیار هیجان زده هستند. 

به نقل از سایت گل، امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به صورت رایگان از پاریسن ژرمن به رئال مادرید پیوست و به این داستان دراز و بلند پایان داد. آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از بازی راجع به این مسئله گفت: "فکر می کنم فردا روز خوبی برای امباپه خواهد بود، چون برای اولین بار می خواهد با پیراهن رئال مادرید، در سانتیاگو برنابئو بازی کند. هواداران در این باره خیلی هیجان زده هستند و او یک بازی عالی انجام خواهد داد، چون کیفیت بالایی دارد."

رئال مادرید در اولین بازی خود در لالیگا با مایورکا به تساوی ناامید کننده یک بر یک رسید و امباپه نتوانست تاثیر خاصی در این بازی بگذارد. او حالا می خواهد با گلزنی در بازی روز یک شنبه، اولین گلش را در لالیگا به ثمر برساند.

4416