واکنش کارلو آنچلوتی به اخبار جذب امباپه

واکنش کارلو آنچلوتی به اخبار جذب امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، احتمال انتقال کیلیان امباپه به این تیم را رد نکرد.

به گزارش فوتبالی، دوباره شایعات حاکی از احتمال جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن بوده و مثل همیشه از رئال مادرید به عنوان یکی از مشتریان جدی این بازیکن نام برده می شود. در نشست خبری پیش از دیدار برابر الچه، کارلو آنچلوتی در مورد شایعات جذب کیلیان امباپه و البته اهدای توپ طلای سال 2022 به کریم بنزما صحبت کرده است. 

به نقل از سایت مارکا، کارلو آنچلوتی گفت:"برای آماده سازی پیش از این مسابقه . به خصوص از نظرذهنی باید کمی بیشتر خودمان را تحت فشار قرار دهیم. تلاش برای حداکثر تمرکز در مسابقات سطح بالا طبیعی است و انجام این کار بعد از چنین مسابقه ای کمی دشوارتر است. ما این مسئله را در نظر می گیریم، زیرا می دانیم فردا همان سه امتیازی را می توانیم کسب کنیم که یکشنبه برابر بارسلونا گرفتیم."

"توپ طلای کریم بنزما؟ همه ما به دستاوردهای کریم، همچنین تیبو کورتوا و دیگر بازیکنان در لیست مانند لوکا مودریچ و وینیسیوس جونیور واقعا افتخار می کنیم. به همه افرادی مانند گاوی، الکسیا پوتیاس، روبرت لواندوفسکی، سادیو مانه و همچنین منچسترسیتی تبریک می گوییم. ما برای سیتی احترام زیادی قائل هستیم و آنها فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته اند."

4416