مقایسه مهاجمان منچستریونایتد با مثلت نیمار، مسی و امباپه

مقایسه مهاجمان منچستریونایتد با مثلت نیمار، مسی و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - گوردون استرکن سرمربی سابق سلتیک و اسکاتلند معتقد است مهاجمان منچستریونایتد اصلاً زحمتی به خود برای زیر فشار قراردادن حریف نمی دهند. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق تیم ملی اسکاتلند به مقایسه مهاجمان فعلی منچستریونایتد با لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار پرداخت و می گوید آن ها به اندازه کافی در زمین تلاش و مدافعان حریف را پرس نمی کنند. 

استرکن در این باره گفت: "من به تیم های برایتون، لیورپول، سیتی و آرسنال نگاه می کنم که چگونه در حالی که توپ را در اختیار ندارند، اما بی وقفه حریف را پرس می کنند. آن ها هجومی هستند و حریف را مجبور به اشتباه کردن می کنند. منچستریونایتد این کار را نمی کند. من ندیده ام که مهاجمان یونایتد زیر نظر تن هاگ این کار را انجام بدهند و این مرا نگران می کند. مشکل آمادگی بدنی است یا مشکل اخلاقی؟ پاریسن ژرمن هم یه زمانی با وجود نیمار، امباپه و مسی چنین مشکلی را داشت و آن ها حریف را پرس نمی کردند و به همین خاطر، هیچ وقت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشدند. خط حمله 3 نفره یونایتد، من را به یاد آن ها می اندازد، اما نه به شکل مناسب. همه بازیکنان باید متحد باشند و وظایف خود را به نحو احسن در زمین انجام دهند."

4416