رضاییان برابر استقلال در لیگ برتر؛ 4 گل، 4 برد و 8 باخت

رضاییان برابر استقلال در لیگ برتر؛ 4 گل، 4 برد و 8 باخت

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال توانست یکی از بزرگترین نقل و انتقالات این چند فصل اخیر را با جذب رامین رضاییان رقم بزند.

به گزارش فوتبالی،  بازیکنی که سابقه 17 بازی را برابر آبی‌ها در لیگ برتر دارد ولی کارنامه‌اش چندان دلچسب نیست: 4 برد (3 تا با سپاهان و یکی با پرسپولیس)، 5 مساوی و 8 باخت (2 تا با صبا، 4 تا با راه‌آهن، یکی با پرسپولیس و یکی با سپاهان). رضاییان در این بازیها، 4 بار به استقلال گل زده و 2 پاس گل هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. او این 4 گلش را به 4 دروازه‌بان مختلف زده است: محسن فروزان (با لباس راه‌آهن)، مهدی رحمتی (در دربی) و حسین حسینی و علیرضا رضایی (به عنوان بازیکن سپاهان).

* صبا

  رضاییان 4 فصل برای صبا در لیگ‌های 9 و 10 و 11 و 12 بازی کرد. در این 4 دوره، او 5 بازی برابر استقلال انجام داد ولی رنگ برد را ندید: 3 بازی مساوی شد و 2 بار شکست خورد.

  اولین رویارویی رضاییان با استقلال مربوط است به بازی رفت لیگ نهم. دیداری که یک یک شد. او در بازی برگشت، بازی نکرد.

  رضاییان در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ دهم برابر استقلال قرار گرفت. بازی رفت یک یک شد و بازی برگشت را استقلال با بریس برهانی برد.

  در لیگ یازدهم، رضاییان نه در بازی رفت و نه در بازی برگشت استقلال و صبا فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

  رضاییان در آخرین فصل بازی برای صبا، در هر دو رویارویی رفت و برگشت برابر استقلال حضور داشت. بازی رفت را استقلال برد و بازی برگشت، برنده نداشت.

* راه‌آهن

  در 2 فصلی (لیگ‌های 13 و 14) که رضاییان برای راه‌آهن به میدان رفت، او 4 بار برابر استقلال قرار گرفت و در هر 4 بازی شکست خورد هرچند توانست یک گل بزند.

  رضاییان در هر دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال در لیگ سیزدهم حضور داشت. بازی رفت را استقلال 3 یک و بازی برگشت را یک صفر برد.

  رضاییان اولین گلش به استقلال را در بازی رفت لیگ چهاردهم وارد دروازه فروزان کرد ولی آن بازی را آبی‌ها بردند. بازی برگشت هم در حضور رضاییان با برد استقلال همراه بود.

* پرسپولیس

  رضاییان با پیراهن پرسپولیس 4 بار برابر استقلال در لیگ برتر قرار گرفت و توانست هم گل بزند، هم پاس گل بدهد و هم بالاخره رنگ برد را ببیند: یک برد، 2 مساوی و یک باخت.

  رضاییان در هر دو دربی لیگ پانزدهم حضور داشت. بازی رفت برنده نداشت و بازی برگشت تبدیل شد به اولین بردش برابر استقلال در دیداری که به رحمتی گل زد و پرسپولیس برنده شد.

  در بازی رفت لیگ شانزدهم خبری از رضاییان در دربی نبود. در بازی برگشت اما رضاییان در ترکیب حضور داشت و برابر استقلال شکست خورد.

  در بازی برگشت لیگ بیست و یکم، رضاییان پاس گل داد ولی دربی بدون برنده به پایان رسید.

* سپاهان

  بهترین دوران لیگ برتری رضاییان برابر استقلال با پیراهن سپاهان رقم خورد با ثبت 3 برد و یک باخت. او در این 4 بازی، 2 بار دروازه استقلال را باز کرد.

  اولین بازی رضاییان برای سپاهان با باز کردن دروازه استقلال و حسینی همراه بود: دور رفت لیگ 22. او در بازی برگشت هم توانست دروازه رضایی را از روی نقطه پنالتی باز و تیمش را برنده کند.

  در لیگ بیست و سوم، رضاییان در هر دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال قرار گرفت. بازی رفت را سپاهان برد و در بازی برگشت، استقلال برنده شد.

5390