سوال روز؛ تراکتور نام کدام بازیکن را از لیست خارج می‌کند؟

سوال روز؛ تراکتور نام کدام بازیکن را از لیست خارج می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور برای اضافه کردن مهاجم خارجی جدید به فهرست خود باید نام یک بازیکن را از لیست خارج کند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور امروز به صورت رسمی خبر از جذب یک مهاجم آلبانیایی به تیم خود داد و سوکول چیکالشی بازیکن فصل گذشته قونیه اسپور ترکیه به جمع تی‌تی‌ها پیوست تا آخرین خرید پرشورها در بازار تابستانه باشد.

اما تراکتور برای اضافه کردن نام چیکالشی به لیست خود باید یک بازیکن را کنار بگذارد چرا که این تیم در حال حاضر ۲۰ بازیکن بزرگسال در لیست خود دارد و به عبارت دیگر جای خالی برای اضافه کردن نام مهاجم جدید خود ندارد.

البته سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تی‌تی‌ها مدعی است که این تیم یک جای خالی در لیست خود دارد و امیرحسین حسین‌زاده جزو لیست زیر ۲۵ ساله های این تیم است اما به نظر نمی‌رسد حسین‌زاده بتواند در این لیست قرار بگیرد.

قانون بازیکنان زیر ۲۵ ساله‌ها به این صورت است که بازیکنی که می‌خواهد در این لیست قرار بگیرد، باید فصل گذشته جزو بازیکنان زیر ۲۳ سال همان تیم باشد که حسین‌زاده فصل گذشته باتوجه به اینکه یک ماه بزرگتر بود، نتوانست جزو سهمیه زیر ۲۳ سال تراکتور باشد و طبیعتاً این فصل هم نمی‌تواند در لیست زیر ۲۵ ساله‌ها قرار بگیرد.

در صورتی که حسین‌زاده جزو لیست زیر ۲۵ ساله‌ها نباشد، تراکتور جای خالی در لیست خود ندارد و گمانه زنی‌ها مبنی بر خارج کردن نام محمد قنبری از لیست این تیم است. بازیکنی که برخلاف روزهای ابتدای نقل و انتقالات تصمیمی مبنی بر جدایی ندارد و در جدیدترین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران مدعی بود حتی می‌تواند با تیم در روزهای آتی تمرین کند و این موضوع را به کادر فنی تراکتور هم اعلام کرده است.

قنبری نیم فصل لیگ گذشته باتوجه به مصدومیت سنگینی که داشت، با دلیل پزشکی از لیست تراکتور خارج شد ولی این فصل باتوجه به قراردادی که دارد به لیست این تیم بازگشته و تراکتور برای خروج نام وی باید با این بازیکن توافق کند.

باید منتظر ماند و دید تراکتوری‌ها برای اضافه کردن نام سوکول چیکالشی به لیست بزرگسالان خود چه تدبیری خواهند اندیشید و نام چه بازیکنی از لیست خارج می‌شود؛ محمد قنبری یا بازیکنی دیگر؟

1997