پیش‌بازی آلومینیوم - هوادار؛ مچ‌اندازی حسینی و رحمتی برای فرار از بحران

پیش‌بازی آلومینیوم - هوادار؛ مچ‌اندازی حسینی و رحمتی برای فرار از بحران

پایگاه خبری فوتبالی - هر دو تیم آلومینیوم اراک و هوادار تهران در فصل جاری موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان هوادار تهران خواهد بود. دیداری که برای مجتبی حسینی و مهدی رحمتی از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که نتیجه نگرفتن در آن، می‌تواند برای هر کدام از آن‌ها دردسرهای زیادی داشته باشد.

آلومینیوم که برای دومین فصل متوالی مجتبی حسینی را در راس کادرفنی خود حفظ کرده، از سه مسابقه نخست خود موفق به کسب برد و سه امتیاز نشده است. سبرپوشان اراکی با قبول یک شکست و به دست آوردن دو تساوی، دو امتیازی هستند و حالا از فرصت مناسبی برای فرار از بحران مقابل تیم قعرنشین هوادار خواهند داشت و باید دید این بار چه شرایطی را تجربه خواهند کرد.

در سمت مقابل سومین نماینده استان تهران در لیگ برتر هم شرایط مطلوبی ندارد و بنفش پوشان خیلی زود تبدیل به تیم قعرنشین لیگ شده‌اند تا نگرانی‌ها پیرامون این باشگاه افزایش یابد. با این وجود مهدی رحمتی که دو بار در سه مسابقه اخیر شکست خورده و فقط یک تساوی دارد، مدعی بود بابت تیمش نگران نیست و باید دید آیا فرصت تعطیلات فیفادی برای بنفش‌ها سودبخش بوده یا نه.

نکته آماری قابل توجه این بازی، ناکامی همیشگی سید مهدی رحمتی در تقابل با آلومینیوم و مجتبی حسینی است. رحمتی از ۷ تقابل با تیم‌های حسینی به سه شکست و چهار تساوی رسیده تا هیچ بردی نداشته باشد. سرمربی کنونی هوادار در برابر تیم سابق خود ایرالکو هم از سه رویارویی که داشته به یک تساوی و دو شکست رسیده تا مقابل این تیم هم موفق به کسب برد نشده باشد و باید دید این بار چه خواهد کرد.

نتیجه هفته گذشته: آلومینیوم در رفسنجان با نتیجه سه بر یک مغلوب مس رفسنجان شد و هوادار در تهران با نتیجه پرگل چهار بر صفر برابر تراکتور شکست را پذیرا شد.

وضعیت در جدول: آلومینیوم با ۲ امتیاز دوازدهم است و هوادار با یک امتیاز و تفاضل گل پایین، قعرنشین لیگ برتر است.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - هوادار تهران

شنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۹

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: میثم حیدری - یعقوب سخندان - امین زاهدی - محمدرضا تارخ

1997