پیش‌بازی چادرملو - نساجی؛ بالاخره لیگ برتر به یزد رسید

پیش‌بازی چادرملو - نساجی؛ بالاخره لیگ برتر به یزد رسید

پایگاه خبری فوتبالی - پس از چیزی حدود ۱۸ سال، شهر یزد میزبان یک مسابقه لیگ برتری خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، چادرملو اردکان در یزد میزبان نساجی مازندران خواهد بود. دیداری لیگ برتری که بالاخره به میزبانی یزد برگزار خواهد شد تا این شهر که پس از ۱۸ سال دوباره یک نماینده در سطح اول فوتبال ایران دارد، برای اولین بار پس از سالیان طولانی میزبانی یک بازی لیگ برتری را بر عهده داشته باشد. اتفاقی که با یک مسابقه تاخیر رخ داد و پس از دوری چادرملو از شهر خود در هفته دوم، مسئولان یزدی توانستند مجوز برگزاری بازی در ورزشگاه شهید نصیری را کسب کنند.

اما شاگردان سعید اخباری در حالی در شهر خود از حریف مازنی پذیرایی خواهند کرد که این تیم هنوز نتوانسته اولین پیروزی و سه امتیاز تاریخ لیگ برتری خود را به دست بیاورد و با تحمل دو شکست و کسب یک تساوی از سه مسابقه نخست خود، یک امتیازی است و باید دید سرمه‌ای پوشان اردکانی خواهند توانست از امتیاز اولین میزبانی نهایت بهره را برده و اولین پیروزی تاریخ خود در سطح اول فوتبال ایران را به دست بیاورند یا نه.

در سمت دیگر وضعیت نساجی هم تعریفی ندارد و شرایط شاگردان ساکت الهامی هم دقیقاً همانند میزبان خود است و تیم قائمشهری هم از جمله تیم هایی است که نتوانسته بردی در سه بازی سپری شده، به دست بیاورد. نساجی هم با تحمل دو شکست خانگی و کسب یک تساوی فقط یک امتیاز دارد و باید دید مازندرانی‌ها در بازی فردا با چه نتیجه‌ای زمین مسابقه را ترک خواهند کرد.

با توجه به اولین حضوز چادرملو اردکان در لیگ برتر، دیدار فردا بین دو تیم اولین رویارویی تاریخ دو تیم است و باید دید در پایان این مسابقه کدام یک با دست پر از زمین ورزشگاه شهید نصیری یزد خارج خواهد شد.

نتیجه هفته گذشته: چادرملو در انزلی با نتیجه سه بر یک مغلوب ملوان شد و نساجی در قائمشهر با یک گل مقابل گل‌گهر شکست خورد.

وضعیت در جدول: چادرملو اردکان با یک امتیاز، تیم پانزدهم جدول است و نساجی هم با امتیاز مشابه در رده چهاردهم جای دارد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

چادرملو اردکان - نساجی مازندران

شنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۹

ورزشگاه شهید نصیری یزد

تیم داوری: شبیر بهروزی - محسن سلطانی - مهدی سیفی - احسان اکبری

1997