رکورد جالب مربی هلندی در باشگاه لیورپول

رکورد جالب مربی هلندی در باشگاه لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی مربی هلندی لیورپول در دومین بازی لیگ برتر انگلیس یک رکورد جالب برای آرنه اشلوت به جای گذاشت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال لیورپول در هفته دوم لیگ برتر انگلیس و در نخستین حضور این فصل در ورزشگاه آنفیلد با دو گل از سد برنتفورد گذشت تا دومین بازی این فصل قرمزپوشان بندر مرسی ساید با دومین پیروزی برای مربی هلندی و شاگردانش همراه باشد. به این ترتیب آرنه اشلوت به اولین سرمربی تاریخ لیورپول تبدیل شد که هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس را با برد پشت سر میگذارد.

لیورپول یکشنبه شب با دقت پاس ۹۲ درصدی که در دیدار برابر برنتفورد ثبت کرد رکورد بالاترین میزان دقت پاس تاریخ باشگاه لیورپول در یک بازی لیگ برتر انگلیس را نیز به ثبت رساند. در این دیدار ویرجیل فن دایک به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن لیورپول در آنفیلد رسید که همراه با ۹۸ امین بازی بدون شکست او در این ورزشگاه خاطره انگیز بود. به این ترتیب لیورپول در نخستین بازی رسمی خانگی خود تحت هدایت مربی هلندی یعنی آرنه اشلوت در شب درخشش لوئیز دیاز با نتیجه ۲-۰ از سد تیم شهر لندن یعنی برنتفورد گذشت تا با ۶ امتیاز مدعی کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس باشد.

۱۰۰۹