بارسلونا قهرمان تیم ملی اسپانیا را تبریک نگفت

بارسلونا قهرمان تیم ملی اسپانیا را تبریک نگفت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا قهرمانی تیم ملی اسپانیا را تبریک نگفت که این مسئله به شدت مورد توجه قرار گرفته و خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس به بازیکنان ملی پوش خود یعنی پدری، فرمین لوپز، فران تورس و لامین یامال به خاطر قهرمانی یورو 2024 تبریک گفته است اما هیچ پیامی برای تبریک به تیم ملی اسپانیا منتشر نکرده است در حالی که سایر باشگاه ها نظیر رئال مادرید این قهرمانی را تبریک گفته اند!

با توجه به رابطه خاص دولت کاتالونیا با دولت مرکزی اسپانیا و تمایل برخی مردم این کشور به جدایی طلبی، برخی طرفداران تیم ملی اسپانیا از رفتار صفحه بارسلونا خشمگین شده اند. از میان بازیکنان بارسلونا، لامین یامال نقشی محوری را در تیم ملی اسپانیا داشت در حالی که پدری با وجود فیکس شدنش در شروع بازیها در بازی با آلمان دچار مصدومیت شد و ادامه مسابقات را از دست داد. فران تورس گاهی به عنوان نیمکت نشین وارد زمین می شد در حالی که فرمین لوپز در اولین یورویش بیشتر نقش تماشاگر را داشت و حالا باید خودش را برای المپیک آماده کند.

بازیکنان ملی پوش بارسلونا با استراحتی سه هفته ای به تمرینات ملحق می شوند و تور پیش فصل را از دست می دهند اما برای شروع لالیگا اماده خواهند بود.

4125