بارسلونا به دنبال خرید مدافع تیم المپیک اسپانیا

بارسلونا به دنبال خرید مدافع تیم المپیک اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کنده گزینه محبوب هانسی فلیک برای دفاع راست به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، کنده در پست دفاع راست به خوبی جا افتاده است و قید حضور در پستا دفاع میانی را زده است. بارسلونا در فصل گذشته برای پست دفاع کناری روی ژآئو کانسلو حساب می کرد که البته به علت مشکلات مالی نتوانستند که او را حفظ کنند و این بازیکن پس از اتمام قرارداد قرضی به منچسترسیتی برگشت.

کانسلو در یک قدمی پیوستن به الهلال قرار دارد چرا که باشگاه عربستانی حاضر شده که 40 میلیون یورو به منچسترسیتی و 70 میلیون یورو به خود بازیکن برای قراردادی سه ساله بپردازد. 

حالا مدیران بارسلونا به دنبال جایگزین برای کانسلو هستند که گزینه محبوبشان مارک پوبیل، دفاع راست 21 ساله آلمریاست که در المپیک در ترکیب اسپانیا خوش درخشید. این بازیکن که اصالتا کاتالونیایی است، تجربه حضور در مونرسا، اسپانیول، خیمناستیک و لوانته را داشته است و آلمریا برای خریدنش از باشگاه آخری، پنج میلیون یورو پرداخته است. آتالانتا برای خرید پوبیل پیشنهاد 5+15 میلیون یورویی را داده بود اما به علت مشکل زانوی این بازیکن از خریدنش عقب نشینی کردند.  بارسلونا بعید است که برای خرید پوبیل حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو شود اما به دنبال راهکاری هستند تا قیمت این بازیکن را پایین بیاورند. 

4125