قرارداد خرید جدید بارسلونا امروز ثبت می‌شود

قرارداد خرید جدید بارسلونا امروز ثبت می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- پس از کش‌وقوس‌های فراوان، حالا گفته می‎‌شود که امروز قرارداد دنی اولمو، خرید جدید بارسلونا در سامانه لالیگا ثبت می‌شود و این بازیکن می‌تواند از بازی بعدی برای تیم خود به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، تنها خرید مهم بارسلونا در بازار نقل و انتقالات، به خدمت گرفتن دنی اولمو از باشگاه آربی لایپزیش بود. بازیکنی که از آکادمی بارسلونا پرورش پیدا کرده بود، پس از سال‌ها دوری سرانجام به تیم دوران کودکی خود بازگشت. این انتقال در حالی رقم خورد که خیلی از هواداران بارسلونا خرید این بازیکن را چندان ضروری نمی‌دانستند و ترجیح می‌دادند مبلغ هزینه شده برای اولمو برای پست‌های دیگری خرج شود.

با این‌که گفته می‌شد بارسلونا دیگر مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنانش ندارد و به قانون 1/1 لالیگا بازگشته، اما این باشگاه هنوز نتوانسته نام دنی اولمو را در سامانه لالیگا به ثبت برساند و قادر به استفاده از این بازیکن نیست. آن‌ها برای وارد کردن نام اولمو در لیست بازیکنان خود با جدایی رایگان ایلکای گوندوغان هم موافقت کردند. همچنین ویتور روکی، مهاجم برزیلی بارسا نیز در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به نقل از دی مارزیو، بارسلونا مشکلات مربوط به ثبت قرارداد را حل کرده است. اسناد مربوط به مبلغ حاصل شده از فروش بارسا استودیو برای لالیگا ارسال شده است و همین اسناد به باشگاه کمک می‌کنند تا نام دنی اولمو ثبت شود. گفته می‌شود پس از ثبت نام اولمو، مدیران بارسا به سراغ جذب فدریکو کیه زا می‌روند. باید دید در روزهای پایانی نقل و انتقالات چه اتفاقاتی برای کاتالان‌ها رقم می‌خورد.

1428