با اسپانسر جدید باشگاه بارسلونا بیشتر آشنا شوید

با اسپانسر جدید باشگاه بارسلونا بیشتر آشنا شوید

پایگاه خبری فوتبالی- شرکت تولید تلفن همراه HMD، با امضای قراردادی به صورت رسمی به عنوان اسپانسر باشگاه بارسلونا انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان امسال با مشکلات مالی جدی دست و پنجه نرم کرد. باشگاهی که تا چند سال پیش می‌توانست برای خرید گران‌قیمت‎‌ترین بازیکنان دنیا اقدام کند، حالا برای ثبت قرارداد بازیکنانش هم با مشکل مواجه شده است. آن‌ها مدت‌هاست که نمی‌توانند رقم‌های نجومی برای خرید بازیکن اقدام کنند. جذب اسپانسر، یکی از راه‌های درآمدزایی این باشگاه است که می‌تواند آن‌ها را تا حدی از بحران اقتصادی خارج کند.

شرکت تولید تلفن همراه HMD به صورت رسمی اسپانسر جدید باشگاه بارسلونا شد. این شرکت در سال 2016 در کشور فنلاند تاسیس شد. این شرکت حق انحصاری تولید گوشی‌های نوکیا را برای 10 سال از شرکت مایکروسافت خریداری کرد. این شرکت در سال 2017 اولین گوشی‌های شرکت خود را روانه بازار کرد. اکثر کارمندان این شرکت، در گذشته در شرکت‌های نوکیا، مایکروسافت و سونی اریکسون مشغول به کار بودند.

بارسلونا حالا تمام تلاش خود را می‌کند تا با امضای قراردادهایی جدید و جذب اسپانسرهای جدید، خود را از شرایط بحرانی اقتصادی خارج کند و به جمع تیم‌های توانمند اروپایی اضافه کند. سیاست‌های مالی خوان لاپورتا در حال حاضر منتقدان زیادی دارد، چرا که او سرمایه‌های باشگاه را برای خرید بازیکن به فروش رساند، حالا باید دید آیا در ادامه لاپورتا می‌تواند نظر مثبت منتقدان خود را جلب کند یا خیر؟

1428