تبعات استوری حمایتی مجیدی از حردانی؛ آنفالو و فالو توسط استقلال!

تبعات استوری حمایتی مجیدی از حردانی؛ آنفالو و فالو توسط استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد حمایت فرهاد مجیدی از صالح حردانی به مذاق مدیران باشگاه استقلال خوش نیامده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال امروز از خرید هیجان انگیز خود رونمایی کرد تا رامین رضاییان جدیدترین یاغی فوتبال ایران لقب بگیرد. مدافع راستی که حضورش در جمع آبی پوشان به منزله پایان کار صالح حردانی در این تیم است.

در همین راستا فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال که در زمان سرمربیگری‌اش در استقلال، این تیم حردانی را از فولاد تحت هدایت جواد نکونام خرید با انتشار یک استوری اینستاگرامی از شاگرد سابق خود حمایت کرد. ویدیویی که مجیدی در آن حردانی را به دوش گرفته و عبارت «چی بودیم، چی شدیم» در آن به چشم می‌خورد.

اما این حمایت علنی سرمربی محبوب سابق به نظر به مذاق مدیران این تیم خوش نیامده چرا که پس از وایرال شدن این واکنش مجیدی، صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام، صفحه فرهاد مجیدی را آنفالو کرد. ظاهرا ادمین کانال رسمی باشگاه استقلال وقتی قصد داشته صفحه رامین را فالو کند همزمان تصمیم می‌گیرد صفحه وریا غفوری و فرهاد مجیدی را آنفالو کند.

اما طولی نکشید که صفحه استقلال دوباره سرمربی سابق را فالو کرد. شاید این کار به دلیل واکنش تند و فوری هواداران استقلال در فضای مجازی بود و ادمین کانال استقلال خیلی زود صفحه فرهاد را از حالت آنفالو درآورد. اما در هر صورت به نظر می‌رسد آبی‌ها از تصمیم خودشان برای حضور رضاییان و جدایی احتمالی حردانی رضایت دارند و پای آن ایستاده‌اند.

1997